lördag 11 augusti 2012



Jag har nånstans i alla mina anteckningar, bland alla de funderingar och kalkyler jag gjorde innan jag startade Kompani Knut, en lista. En speciell lista där jag skrev upp de märken som jag ville ha i min butik. De där som jag gillar allra mest, de bästa.
Det visade sig att det tar en del kraft, ansträngning, tjat och finurlighet att få möjlighet att ha just de där i butiken. Men nu i höst har ett märke till på min alldeles egen topplista kommit in i min butik! Känner mig nöjd, och lite extra stolt att kunna presentera....ebbe!!

Och ja, lite grann extra gillar  jag dem så klart för namnet :) Vår alldeles egen Ebbe är snart åtta, och det är honom du ser på bilden :)
Ebbe bjuder på två delar, dels en baskollektion, med jeans och grått, vitt, svart, randigt som går från säsong till säsong, och en säsongskollektion med mer färg. Ebbe gör prisvärda kläder och riktigt bra jeans.

Ebbe får bara säljas på nätet av ett fåtal webshoppar som tar in hela deras sortiment. Jag har ingen möjlighet att göra det, och därför hittar du ebbe i Lekisbutiken i Mölnlycke och även på mina homeparties. Det går också bra att höra av sig direkt till mig med en förfrågan om nåt särskilt så klart :)

//Maria







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar